ثروتسازی با هیپنوتیزم


» فرهاد مجیدی استعفا داد

فرهاد مجیدی استعفا داد

سرمربی استقلال، فرهاد مجیدی ، استعفا داد؟


 فرهاد مجیدی با انتشار پیامی اینستاگرامی، به مذاکرات مسئولان استقلال با استراماچونی از خود واکنش نشان داد.


متن استعفای فرهاد مجیدی به شرح زیر است:


این را باید چند روز پیش منتشر می‌کردم. همان روزی که با قصد قبلی خبر مذاکره در ایتالیا را رسانه‌ای کرده بودند. همان روزی که در آستانه دربی فوق‌العاده حساس، قبل از مهمترین بازی فصل، ذره‌ای برای من و تلاش و فداکاری شاگردانم احترام قائل نبودند و نشدند. این خودزنی بزرگ توسط مدیریتی انجام شده است که یک ماه قبل از من لیست گرفت و بدون تمدید قرارداد حتی یکی از بازیکنان ارزشمند فعلی، بعد از هر موفقیتی در چند بازی گذشته از برنامه‌ها و اهداف مشترک‌ برای فصل بعد ‌گفت. آنها با وجود قرارداد یک سال و نیمه من، با اقدامی عوام فریبانه که هدفی جز تخریب جایگاه سرمربی تیم(استقلال) نداشت در آستانه دربی، خبری که حتی رسانه‌های کشور آقای استراماچونی هم مراعات زمان انتشارش را کرده و به صورت غیررسمی به رسانه‌ها داده بودند و حالا من حاضر نیستم به خاطر یک برد جذاب و صعود به فینال جام حذفی این کارشکنی تاریخی را نادیده بگیرم.


قابل ملاحظه است که از لحظه انتشار خبر مذاکره با استراماچونی، تا شروع دربی، مصاحبه‌ و یا تکذیبی از مدیرعامل در کار نبود اما از صبح امروز سراسیمه به دنبال تکذیب خبری هستند که با جزئیات مستند به بیرون درز کرده و رسوایی تازه‌ای رقم زده.

من می‌خواهم بدانید که آنها دیشب حتی از یک خسته نباشید خشک‌وخالی در رختکن تیم دریغ کرده و مشابه دو پیروزی مقابل سپاهان، نگاه و رفتارشان فریاد می‌زد که چقدر ناراحت هستند. چون هر موفقیت تازه نقشه‌های آنها را به تأخیر می‌انداخت و آنها را به دروغی دیگر متوسل می‌کرد.


من به احترام بازیکنان متعصبم و هوادارانی که بی‌صبرانه منتظر پیروزی مقابل قهرمان لیگ برتر بودند و همکاران شریفم این چند روزه را هم سکوت پیشه کردم اما امروز بعد از فشارهای کشنده در یک نیم‌فصل ویژه و استثنایی، در شرایطی که روز اول بین قلب و غرورم، قلبم را انتخاب کرده بودم باید اطلاع دهم که در اعتراض به رفتار غیرصادقانه باشگاه تیم استقلال از مربیگری در این تیم استعفا می‌دهم و این استعفا را نه به معنای برخورنده بودن رفتار مدیریت باشگاه برای شخص من، بلکه در اعتراض به این شیوه مدیریت و برای محافظت از جایگاه سرمربی باشگاه بزرگی همچون استقلال اعلام 

می دارم.


ما تیم استقلال را در رده پنجم جدول تحویل گرفتیم و بعد از نایب‌قهرمانی در لیگ و کسب سهمیه مستقیم، با یک برد مهم به فینال حذفی هم صعود کرده ایم و اگر انصاف و معرفتی وجود داشت، با این همه بلاهای طبیعی و غیرطبیعی حق ما چنین رفتاری نبوده است.


استقلال را نه امروز و نه ۲۳ سال پیش که پیراهنش را پوشیدم، به من پیشکش نکردند. برای لحظه لحظه حضورم در استقلال همیشه سخت کار و تلاش کرده‌ام و می‌دانم روزی دوباره به رویاهای جمعی خودمان خواهیم رسید.

منبع:برترین ها


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده